Σάββατο 24 Ιουνίου 2017

Μαίρη Συνατσάκη: «Δεν είναι καθόλου απαραίτητο να πρέπει να ξοδέψεις πολλά χρήματα για να είσαι προσεγμένος και να έχει μία ωραία αισθητική αυτό που φοράς»


Η Μαίρη Συνατσάκη βρέθηκε στα Ιωάννινα την Πέμπτη για να παρουσιάσει το Fashion Show που πραγματοποίησε το Ι.Ε.Ε.Κ ΔΕΛΤΑ Ιωαννίνων στο νυχτερινό κέντρο LT Live Club Summer. Η ταλαντούχα παρουσιάστρια αλλά και λάτρης της μόδας έδωσε το δικό της ξεχωριστό χρώμα με την παρουσίασή της στην ήδη εντυπωσιακή βραδιά. Στα όσα η ίδια δήλωση λίγο πριν την έναρξη της βραδιάς μας αποκάλυψε κάποιες από τις σκέψεις της πάνω στο χώρο της μόδας αλλά και το χώρο της τηλεόρασης, τα μελλοντικά της σχέδια ενώ μας τόνισα πως ήταν η πρώτη φορά που επισκέφτηκε τα Ιωάννινα.

Πως σας φαίνεται η πόλη, έχετε ξανά έρθει; Έχετε ακούσει κάτι ιδιαίτερο για αυτή;
Δεν έχω ξανάρθει, δεν ξέρω πως έχει συμβεί αυτό το λάθος, γιατί περί λάθους πρόκειται. Θα ξανάρθω όσο πιο σύντομα γίνεται. Αυτό που έχω καταφέρει να κάνω είναι μία ελάχιστη βόλτα γύρω, όσο μπορώ, από τη λίμνη. Δεν έχω μπει καν μέσα στο κάστρο, αλλά ό,τι έχω δει είναι καταπληκτικό. Νομίζω ότι αύριο το πρωί, ενώ πρέπει να φύγω πάρα πολύ γρήγορα, θα ξυπνήσω όσο πιο νωρίς μπορώ, να δω λίγο περισσότερο πόλη. Μ’ άρεσε πάρα πολύ ό,τι χάζεψα σαν βόλτα. Αυτό που έχω ακούσει είναι ότι συνδυάζετε πάρα πολύ ωραία τους πιο χαλαρούς ρυθμούς, σε σχέση με την Αθήνα, αλλά και λόγω των φοιτητών είναι και ταυτόχρονα πολύ δυναμική πόλη. Έχετε και όλη αυτή τη λίμνη. Δεν έχει άλλη πόλη τόση ομορφιά μαζεμένη.

Έχετε αναλάβει την παρουσίαση του fashion show του Ι.Ι.Ε.Κ ΔΕΛΤΑ Ιωαννίνων. Πως προέκυψε η συνεργασία σας με το Ι.Ι.Ε.Κ. ΔΕΛΤΑ φέτος;
Λοιπόν, θα σας πω. Οι άνθρωποι με προσεγγίσανε και μου το ζήτησαν, μάλλον επειδή ξέρουν ότι μου αρέσει πάρα πολύ ό,τι έχει να κάνει με τη μόδα και ότι μου αρέσει πάρα πολύ να στηρίζω νέους δημιουργικούς ανθρώπους. Οπότε, εδώ όλα αυτά συνδυάζονται ιδανικά. Έχει υπάρξει στην αντίστοιχη θέση, πριν από δύο χρόνια και η Ντορέττα Παπαδημητρίου και μου έχει πει ότι είχε περάσει καταπληκτικά. Και είπα “Εννοείται. Θα έρθω, δεν το συζητώ”.

Μόδα και τηλεόραση, λοιπόν. Πως μπορούν αυτά τα δύο να συνδυαστούν;
Θέλοντας και μη, κάπως συνδυάζονται γιατί υποτίθεται ότι μέσα από την τηλεόραση θα μιλήσεις και για όλα αυτά τα πράγματα. Ακόμα και αν δεν μιλήσεις, δηλαδή αυτό που θα επιλέξεις να φορέσεις σε μία εμφάνιση ή μία τηλεοπτική εκπομπή είναι πάντα πιο προσεγμένο, προσπαθείς να είναι όσο πιο μοντέρνο, κοντά στις στάσεις και όλα αυτά τα πράγματα. Έχεις και συνεργάτες για να σε βοηθήσουνε, δεν το κάνεις μόνο σου. Τρέχει ένας στυλίστας, βρίσκει πράγματα. Είναι πιο εύκολο να είσαι μέσα στη μόδα και στο τρεντς.

Θεωρείτε ότι οι Ελληνίδες, παρά την οικονομική κρίση, προσέχουν ακόμα την εμφάνισή τους;
Νομίζω ότι περισσότερο από ποτέ τώρα. Θεωρώ ότι φταίει πάρα πολύ το ίντερνετ και τα Social Media. Είναι πολύ πιο ανοιχτό το μάτι σε οτιδήποτε γίνεται στον κόσμο και η αισθητική δεν έχει να κάνει πάρα πολύ με τα χρήματα. Δηλαδή, δεν είναι καθόλου απαραίτητο να πρέπει να ξοδέψεις πολλά χρήματα για να είσαι προσεγμένος και να έχει μία ωραία αισθητική αυτό που φοράς. Υπάρχουν και πάρα πολλές εταιρίες που έχουν πιο οικονομικά πράγματα. Εγώ είμαι κάπου στη μέση. Θεωρώ ότι, ναι μεν κρίση, αλλά είναι καλύτερο να επενδύεις σε κάτι που είναι λίγο πιο ακριβό αλλά δεν θα χρειαστεί, ας πούμε, σε τρεις μήνες να πάρεις καινούργιο γιατί θα σου έχει χαλάσει. Είναι μία ισορροπία.

Ποιο πιστεύετε ότι είναι το ιδανικό πρότυπο ομορφιάς; Σε τι τύπο ανθρώπου θέλουν να μοιάσουν άντρες και γυναίκες;
Εκνευρίζομαι πάρα πολύ με το στυλ της ομορφιάς και τα πρότυπα. Πιο πολύ από ποτέ τώρα, σε αυτή τη φάση της ζωής μου που με βρίσκετε. Οπότε έχω κάνει σφοδρή καμπάνια ενάντια στα πρότυπα και στο να μην πέφτουμε στη λούμπα του τύπου του συγκεκριμένου. Οπότε, πιστεύω ότι το πιο όμορφο πράγμα που μπορεί να έχει ένας άνθρωπος αυτή τη στιγμή, είναι να αισθάνεται αρκετά σίγουρος να μοιάσει με τον εαυτό του, πρώτα, και με κανέναν άλλον.

Υπάρχει κάποιος στο χώρο της μόδας που να το έχει αυτό; Ποιος πιστεύετε ότι είναι;
Νομίζω ότι πολύ-πολύ γνωστοί σχεδιαστές συνήθως είναι και πρωτοπόροι, άρα συνήθως κάνουν αυτό που θέλουν οι ίδιοι και δεν προσπαθούν να μοιάσουν σε κάτι, να αντιγράψουνε κάτι. Εγώ, πάντως, στο μυαλό μου έχω τον Alexander McQueen σαν πρότυπο σε αυτό το κομμάτι, ωστόσο, δεν είναι πια ανάμεσά μας και είναι λυπητερό αυτό, γιατί οι δημιουργίες του έχουν πάψει απ’ το 2008, αν δεν κάνω λάθος. Αλλά είναι πάρα πολλοί οι εκπρόσωποι. Από την Lady Gaga μέχρι την Rihanna, όλα αυτά τα κορίτσια, ας πούμε, κάνουν ποπ με το δικό τους τρόπο χωρίς να θέλουν να μοιάσουν πουθενά. Κι αυτό ένας τρόπος είναι μέσα στη μόδα.

Πάμε τώρα και στην τηλεόραση. Επειδή είστε ένας άνθρωπος που έχει δουλέψει στην τηλεόραση. Ένας άνθρωπος της τηλεόρασης, λοιπόν, συνεπάγεται ότι από τη στιγμή που δουλεύει πίσω από το φαντασμαγορικό γυαλί, θα έχει και διαφορετικούς τρόπους ζωής, διαφορετικούς ρυθμούς ζωής;
Θέλω να σας πω ότι καθόλου φαντασμαγορικό δεν είναι ό,τι συμβαίνει πίσω απ’ το γυαλί. Φαντάζομαι ότι λίγο-λίγο μπορεί να το έχετε καταλάβει κι εσείς από τις σπουδές σας. Έχει πάρα πολύ τρέξιμο και πάρα πολύ λάντζα. Αν, ας πούμε, υπάρχουν 100 άνθρωποι που έχουν να κάνουν μία εκπομπή, ο ένας μπροστά από την κάμερα το ζει λίγο πιο φαντασμαγορικά, οι υπόλοιποι 99 πακετάρονται πάρα πολύ και είναι πολύ δύσκολες οι συνθήκες. Συν του ότι πια στην τηλεόραση δεν συμβαίνει αυτό που συνέβαινε παλιά, δεν είναι ούτε τα τεράστια κασέ, ούτε η τηλεόραση πια, δημιουργεί ήρωες και χαρακτήρες. Έχει απομυθοποιηθεί αρκετά το μέσο, σε κάποιες περιπτώσεις έχει μέχρι και φθηναίνει πολύ. Οπότε, τίποτα φαντασμαγορικό και ιδιαίτερο δεν υπάρχει εκεί, μη νομίζετε. Όλοι τρέχουν με τον ίδιο τρόπο και πια στην τηλεόραση αγχώνεσαι και αν θα βγάλεις σεζόν, του χρόνου τι θα γίνει, τέτοια πράγματα. 

Τα επόμενα επαγγελματικά σας βήματα;
Εγώ είμαι τώρα πάρα πολύ ενεργή στο ίντερνετ, κάνω πάρα πολλά πράγματα εκεί, γιατί την είδα την τηλεόραση και τη φαντασμαγορία! Αλλά, είμαι άνθρωπος που μου αρέσει να δημιουργώ μόνη μου το περιεχόμενο, το οποίο θα επικοινωνήσω στους ανθρώπους και το ίντερνετ σου δίνει αυτή τη δυνατότητα, δηλαδή έχω και εγώ μία κάμερα, ξέρω να μοντάρω, να δημιουργώ βίντεο, έχω ένα κανάλι στο YouTube. Είμαι γενικά, δηλαδή, πολύ στο ίντερνετ γιατί είμαι κύριος του εαυτού μου εκεί και το προτιμώ από οτιδήποτε άλλο. Ειλικρινά, δεν έχω ιδέα τι θα κάνω του χρόνου και αν θα έχει τηλεόραση αυτό που θα κάνω. Μου αρέσει πάρα πολύ και το θέατρο, τα τελευταία χρόνια κάνω σεμινάρια, οπότε, συζητάω και κάτι εκεί. Θα δούμε. Αλλάζει το μετερίζι.

Συνέντευξη: Νίκος Αντωνίου, Νικολέττα Λιόντου, Άγγελος Χόρτης
Σπουδαστές Δημοσιογραφίας ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Ιωαννίνων

Δεν υπάρχουν σχόλια: