Τρίτη 23 Μαΐου 2017

Δημήτρης Παππάς: “ Όνειρο μου να εκπροσωπώ την ομάδα της πόλης μου.”

*Της Νικολέτας Λιόντου 
Ο Δημήτρης Παππάς ξεκίνησε το ποδόσφαιρο γιατί ήταν μεγάλη η αγάπη του για την μπάλα. Αγωνίζεται στην θέση του τερματοφύλακα και όνειρο του είναι να εκπροσωπήσει την ομάδα της πόλης μας και να φτάσει ψηλά μαζί της. Είναι ταλαντούχος και όλοι μιλάνε για έναν εξαιρετικό χαρακτήρα και παίκτη, ας τον γνωρίσουμε και εμείς καλύτερα. 



Δημήτρη, γιατί τερματοφύλακας και όχι κάποια άλλη θέση; Τι στοιχεία πρέπει να έχει κάποιος για να αγωνιστεί σε αυτή; 
Αρχικά η θέση του τερματοφύλακα ξεκίνησε εντελώς τυχαία, η ομάδα του τοπικού που αγωνιζόμουν χρειαζόταν τερματοφύλακα και έτσι πήρα εγώ αυτή την θέση. Κάτω από τα δοκάρια αισθάνθηκα πως ναι αυτή ήταν η θέση που μου άνηκε και από τότε δεν ήθελα να ξανά αλλάξω. Γενικά όμως θα έλεγα πως είναι η πιο δύσκολη θέση στο ποδόσφαιρο και αυτό γιατί ο τερματοφύλακας είναι ο πρώτος και ο τελευταίος παίκτης, τα λάθη του φαίνονται και κατακρίνονται περισσότερο από κάθε άλλον και για να αγωνιστεί κάποιος εκεί πρέπει να έχει πολύ μεγάλη υπομονή. 

Όλοι γνωρίζουν πως είναι από τις πιο δύσκολες θέσεις, διότι υπάρχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης, τι μαθήματα σου έχει δώσει; 
Όπως είπα και παραπάνω το πιο σημαντικό που πρέπει να έχει ένας τερματοφύλακας είναι υπομονή. Τα μαθήματα που σου δίνει είναι πολύ δυνατά και το πιο σημαντικό είναι πως πρέπει να πιστεύεις στον εαυτό σου ότι και αν γίνει. Είναι ο παίκτης που κρίνεται περισσότερο, που τα λάθη του φαίνονται και κρίνεται με το παραμικρό. Από την άλλη και αυτή η σκληρή κριτική εμένα με κάνει καλύτερο και πιο δυνατό. Ακούω και βλέπω τα λάθη μου, προσπαθώ καθημερινά να τα βελτιώνω μέσα από την προπόνηση και απλά κάνω αυτό που αγαπώ! 

Πως ξεκίνησε η πορεία σου στον ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ και τι όνειρα έχεις για αυτή την ομάδα; 
Η Κ17 τότε του ΠΑΣ έκανε δοκιμαστικά και έτσι πήρα μέρος και εγώ. Μπήκα στις ακαδημίες και στην συνέχεια με είδε ο κ. Τσελιόπουλος, προπονητής τερματοφυλάκων της πρώτης ομάδας, που θα ήθελα να ευχαριστώ αφού είναι ο “ ποδοσφαιρικός μου μέντορας”, ξεκίνησα τις προπονήσεις με την πρώτη ομάδα και μετράω τέσσερις προετοιμασίες μαζί της. Τα όνειρα για αυτή τη ομάδα είναι πολλά, το πρώτο βήμα έγινε με την Ευρώπη που μας έκανε όλους πολύ χαρούμενους και το προσωπικό μου όνειρο είναι να καταφέρω να υπερασπιστώ αυτή την ομάδα κάτω από τα δοκάρια. 

Θεωρείς πως η επαγγελματική ζωή ενός ποδοσφαιριστή μπορεί να συνδυαστεί με την προσωπική;
Σίγουρα αν το θέλει κάποιος γίνεται. Απλά η ζωή ενός αθλητή είναι λίγο πιο δύσκολη, διότι υπάρχει συγκεκριμένο πρόγραμμα, προπονήσεις, αγώνες. Από την άλλη αν βρεις αυτό που θέλεις στην προσωπική σου ζωή και είσαι ευτυχισμένος μπορείς να συνδιάσεις και τα δύο. Άλλωστε το να έχεις έναν άνθρωπο να σε στηρίζει και να τον έχει δίπλα σου συνοδοιπόρο είναι το πιο όμορφο. 

Ποιος θεωρείς πως ήταν αυτός που σε “ έκτισε” ποδοσφαιρικά και τον έχεις σαν πρότυπο;
Αυτόν που θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου και του οφείλω πολλά είναι ο κ. Τσελιόπουλος. Ήταν αυτός που με είδε, ξεχώρισε κάτι πάνω μου και με ανέλαβε από την πρώτη μέρα. Είναι ένας υπέροχος άνθρωπος και προπονητής και δεν μπορώ να παραλείψω πως μεγάλο μερίδιο ευθύνης στην καταπληκτική πορεία του ΠΑΣ έχει και εκείνος. 

Ξέρω πως ήσουν στο Θεσπρωτό φέτος, πως ήταν το κλίμα εκεί; 
Θεωρώ πως ήμουν τυχερός φέτος γιατί πήγα σε μια ομάδα που είχα πολλά γνωστά πρόσωπα. Με τους περισσότερους συμπαίκτες μου ήμασταν μαζί και στις ακαδημίες του ΠΑΣ, οπότε η προσαρμογή ήταν πιο εύκολη. Το κλίμα μεταξύ μας ήταν πολύ καλό και καταφέραμε να κρατήσουμε για ακόμα μια χρονιά τον Θεσπρωτό στην Γ΄ Εθνική. 

Ποιες θυσίες έχεις κάνει για να φτάσεις σε αυτό το επίπεδο σήμερα;
Οι θυσίες που χρειάζονται για να φτάσει ένας αθλητής ψηλά είναι πολλές και ξεκινάνε από μικρή ηλικία. Έχω χάσει πολλές οικογενειακές στιγμές, στιγμές με την κοπέλα μου, βόλτες με τους φίλους μου και τον περισσότερο καιρό λείπω αλλά δεν θα το άλλαζα αυτό που κάνω με τίποτε. Ξέρω πως οι άνθρωποι που έχω δίπλα μου με αγαπούν και με στηρίζουν και είναι μαζί μου σε όλα τα λάθος και τα σωστά μου, υγεία να έχουμε πάνω από όλα και όλα τα άλλα θα’ ρθουν. 

Ποια τα είναι τα επόμενα σχεδία σου και ποιο το μεγαλύτερο όνειρο που θα ήθελες να πραγματοποιηθεί;
Σίγουρα το καλοκαίρι που έρχεται το πρώτο που θέλω να κάνω είναι να ξεκουραστώ, να γεμίσω τις μπαταρίες μου με ενέργεια και δυνάμεις γιατί ήταν μια δύσκολη χρονιά και από εκεί και πέρα θα ψάξω για την επόμενη ποδοσφαιρική μου στέγη. Όσο για τα όνειρα μου, πάνω από όλα να είμαι υγιής και να καταφέρω να υπερασπιστώ την ομάδα της πόλης μας στα “μεγάλα σαλόνια.” 

Συνέντευξη: Νικολέττα Λιόντου, Σπουδάστρια Δημοσιογραφίας ΙΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Ιωαννίνων

Δεν υπάρχουν σχόλια: